>Kurdele Nakışı Yastık

>


Annem bu sene kurdele nakışına başladı ve ilk yaptığıda yeğenime yastık işi idi.Biz ailecek çok beğendik bakalım siz nasıl bulacaksınız?

>Kurdele Nakışı Yastık” üzerine 12 yorum

  1. >çok güzel olmuş bravo valla ilk eser buysa sıradaki sanat eserlerini merakla bekliyorum artık anneciğinin ellerine sağlık..sevgiler

  2. >Süper olmuş valla ben çok beğendim, bu arada bu ilk ise ben 50. yi çok merak ediyorum, sevgili anneciğinin ellerine ve emeğine sağlık, yeğenin de iyi günlerde kullansın..

  3. >Valla geç kaldım yazı yazmakta kusura bakmayın:( Hepinize ayrı ayrı teşekkür ederim. Bizde annemin yaptığı yastığı çok beğendik bakalım devamı gelecek. Yorumlarınızıda anneme ilettim.Hepinize çok teşekkür etti.

Bir Cevap Yazın

